96.7.17 کوچکتر که بودم فکر میکردم دنیا جای قشنگیست برای زندگی... همه را دوست داشتم و فکر میکردم همه ی آدم ها خوب هستند قصه هایی را که پایان خوش داشتxa0 باور میکردم.منتظر بودم همه چی خوب شود هر چند که دوران کودکی من با...