
آدم میتونه هیچی نداشته باشه و بازم همه چیو از دست بده اونوقت دیگه اسم آدمم براش زیادیه حتی نباید بهش گفت حیوون بلکه کالبد متعفنی میشه که یه روزی روحی درونش بودهاینجا نقطه ی صفری وجود نداره سقوط میتونه تا بی نهایت ادامه داشته..... میم.الف ...
ادامه مطلب