
قبلا ها فکر میکردم که فقط منم که رنج می کشم یا دست کم رنج های من از مال بقیه سخت ترهاین فکر تحمل زندگی رو برام سخت کرده بود.اما حالا می بینم همه ی آدما زخم خوردنمهم تر از زخم نحوه کنار اومدن با زخمهخاصیت دنیا همینه زخم میزنه درب و داغون میکنهبیشتر آدما نمی رسنتو عشق تو شغل تو خانواده تو ارتباطات فقط من نیستم که مشکل دارمفقط باید پوست کلفت شد و رها کردنه بهونه ها نه افسوس خوردن ها هیچی نمیتونه نجاتمون بده همونطور که منو نجات نداد 6 سال تموم افسوس خوردم و خودمو آزار دادم حیف از عمرممیدونی این چیزا...
ادامه مطلب